Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında düzenlediği geleneksel aşure ikramlarına Soma ve Akhisar ilçelerinde başladı.
Soma ve Akhisar'da gerçekleştirilen programlarda vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinliklere sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı. Akhisar'daki programa Akhisar Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de iştirak etti.
Belediyeden yapılan açıklamada, aşure ikramlarının Muharrem ayı boyunca Manisa'nın farklı ilçelerinde devam edeceği belirtildi. Buna göre program kapsamında aşure dağıtımları 29 Haziran'da Turgutlu Eski Belediye Önü'nde, 30 Haziran'da Alaşehir Kent Meydanı'nda, 3 Temmuz'da Salihli Kent Meydanı'nda, 6 Temmuz'da Merkez Karaköy Pazaryeri'nde, 9 Temmuz'da Merkez Perşembe Pazarı'nda, 11 Temmuz'da Merkez Alaybey ve Laleli pazar yerlerinde, 13 Temmuz'da ise Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda gerçekleştirilecek.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarıyla Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma geleneğini il genelinde sürdürmeyi hedefliyor.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 mersinhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.